Yaşam

Narlıdere’nin Kalite Yolculuğu Başlıyor

Narlıdere Belediyesi, kurum içi verimliliği artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak amacıyla ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almak için harekete geçti. Bu kapsamda İdari Müşavir Kıvılcım Nihan Mert tarafından belediye çalışanına bilgilendirme eğitimi verildi.

Narlıdere Belediyesi, vatandaşlara sunduğu hizmetlerin daha etkin ve verimli olması amacıyla ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almak için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda İdari Müşavir Kıvılcım Nihan Mert tarafından belediye çalışanına bilgilendirme eğitimi verildi. Narlıdere Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimde; Kalite yönetiminin unsurları, güzelleştirme süreçleri, karşılaşılan sorunlar, kalite kültürü ve vatandaş odaklı çalışmalar hakkında bilgi verildi.

KALİTE UYGUN ALTYAPI GEREKTİRİR

Yönetim Danışmanı Kıvılcım Nihan Mert, Narlıdere Belediyesi’nin kalite süreçlerine yön vermeyi amaçladıklarını belirterek, “Kalite sistemleri öncelikle kurumların iç işleyişlerine göre tasarlanır. Belediyelerde böyle bir yol izlenirse ancak vatandaşa daha iyi hizmet verilebilir. ISO 9001, hizmetlerin kalitesini belirleyen bir süreçtir. Birden fazla parametre içerir ve iyi bir altyapı gerektirir. Buradaki amacımız hataları en aza indirmek ve ortak bir dil oluşturmaktır. Burada ‘öğrenen organizasyon’ tanımını yerleştirmeye çalışacağız” dedi.

BAŞARIYLA TAMAMLAYACAĞIZ

Narlıdere Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Mahsun Yazgan, kurum olarak ISO 9001 sürecini kendi birikim, birikim ve tecrübeleri ile yürüteceklerini söyledi. Yazgan, “Bu noktada her birimimize önemli görevler düşüyor. Belediyemizin bu süreçleri başarıyla tamamlayarak ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanacağına inanıyoruz” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

canakci-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu